Dziecko LIFESTYLE

Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój

Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój
Bohaterowie serialu „Niesamowity świat Gumballa” od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój dla

Data publikacji: 2019-12-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE

Bohaterowie serialu „Niesamowity świat Gumballa” od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój dla dzieci.

Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój Dziecko, LIFESTYLE - Bohaterowie serialu „Niesamowity świat Gumballa” od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój dla dzieci.

Niesamowity świat Gumballa jest jedną z najchętniej oglądanych kreskówek na kanale telewizyjnym Cartoon Network, online oraz na YouTube. Zdobyła ona 33 nagrody, w tym prestiżowe BAFTA i Emmy. Bohaterowie tego wyjątkowego serialu od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci. Produkt dostępny jest w 4 wyjątkowych smakach: YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy w opakowaniach 500 ml.

Niesamowity świat Gumballa to serial dla dzieci, który w zabawny sposób przedstawia codzienne przygody rodziny Wattersonów. Zaskakująca fabuła, ciekawe postacie, a także unikalny styl łączenia animacji z rzeczywistym obrazem, są bardzo dobrze odbierane przez widzów na całym świecie. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych seriali Cartoon Network, równie popularny online i na YouTube na całym świecie. Kreskówka została wyemitowana po raz pierwszy w 2010 roku i jest skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat.

Gumball na opakowaniach Żywiec Zdrój® dla dzieci

Od listopada br. postacie z serialu zagościły na etykietach napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci o pojemności 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków odpowiadają stylistyce serialu i nawiązują do charakteru bohaterów. W ofercie można znaleźć smak YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy. Warianty smakowe są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Ich skład oparty na krystalicznej wodzie źródlanej może stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów dostępnych w sklepach oraz do domowych syropów do wody z dużą ilością cukru.

Działania promocyjne prowadzone będą od listopada br. do końca lutego 2020. Poza wsparciem w punktach sprzedaży kampania reklamowa będzie realizowana na kanale  Cartoon Network oraz w internecie. W przyszłym roku  w programie Toony Tube zostanie wyemitowany specjalny odcinek z udziałem marki Żywiec Zdrój.

A to już wiesz?  Niemal milion dzieci w Nepalu potrzebuje natychmiastowej pomocy

Niskokaloryczne napoje niegazowe Żywiec Zdrój® dostępne są w  opakowaniach o pojemności 500 ml w szerokiej dystrybucji, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,39 zł.

 

Kontakt prasowy:

 

Katarzyna Korszeń

Starszy Kierownik Brand PR

tel. (+48) 780 039 754

e-mail: [email protected]

 

 

 

Monika Dobaj

MSL

tel. (+48) 662 248 012

e-mail: [email protected]

 

 

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[2]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie  właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[3].

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE – producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.

W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać w „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.

A to już wiesz?  Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”.

 

 

 

[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze – Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.

[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osobyw wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój Dziecko, LIFESTYLE - Bohaterowie serialu „Niesamowity świat Gumballa” od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój dla dzieci.
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy