INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 14 listopada 2018 r.Większość kobiet spodziewających się dziecka, oczekując na narodziny maleństwa, stara się jak najlepiej przygotować do roli mamy. W tym celu sięga często po poradniki parenti
Informacja prasowaWarszawa, 20 czerwca 2022 r.Bezpieczne wakacje w ciąży, czyli o czym przyszła mama wiedzieć powinnaKobiety w ciąży, ze względu na swój wyjątkowy stan, powinny jeszcze staranniej niż zwykle przygotować si
Materiały prasowe 17.10.2016 r.Poczuj magię MediolanuAgnieszka Więdłocha i Adam Sztaba prezentują mediolański total lookMieszkańcy Mediolanu cenią doskonałe tkaninyi dbałość o detale. Wyznacznikiem oryginalnego stylu t
Informacja prasowa „Drugiej szansy nie będzie” – te mocne, a zarazem niezwykle przekonujące słowa zostały użyte w kampanii edukacyjnej na temat pozyskiwania krwi pępowinowej przy porodzie. Celem akcji jest zachęcenie rod
Informacja prasowa Warszawa, 11.06.2019 Płaski brzuch last minute – czy to możliwe?Płaski brzuch w 3, 4 a może
Warszawa, 12.11.2014Pierwsza Polka z in vitro obchodzi 27. urodzinyDwadzieścia siedem lat temu przyszło na świat pierwsze polskie dziecko poczęte dzięki in vitro. Wydarzenie to dało nadzieję wielu bezdzietnym parom, jednak zap
Informacja prasowaWarszawa, 17 czerwca 2018r.Jak radzić sobie z obrzękami nóg w upalne dni będąc w ciąży?Obrzęki w czasie ciąży to nieodłączny problem przyszłych mam, szczególnie latem, kiedy temperatury sięgają 30°
Warszawa, 24 lipca 2019INFORMACJA PRASOWA Mężczyzna się nie domyśli – zaplanuj dla niego zadania!Małgorzata Ohme radzi, jak dzielić się obowiązkami domowymiDomowe obowiązki takie jak gotowanie, sprzątanie czy opieka na
Warszawa, listopad 2020Informacja prasowa DIY SPA – zadbaj o swoje ciało w domowym zaciszuSzaro, ponuro, wietrznie a na dodatek ze społecznymi obostrzeniami i utrudnionym dostępem do fitness clubów, kosmetyczki, a nawet droger
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek