Wrocław, 10.10.2017INFORMACJA PRASOWAMARKA: HOLLEPRODUKT: KASZKA MUSLI PELNOZIARNISTE Z OWOCAMI JUNIOR 100 % BIO od 10. miesiąca życia – 250 gKASZKA MUSLI PELNOZIARNISTE Z OWOCAMI JUNIOR 100 % BIO – wartościowy i pys
Młodzi wybierają trening, a starsi – dietę. Jak odchudzają się Polacy?Polacy chcą odchudzać się pod nadzorem specjalisty. Ci starsi częściej decydują się na pomoc dietetyka, a młodsi – trenera personalnego – wynika
Informacja prasowaGrajewo, 27 października 2020Produkty bez laktozy – alternatywa dla osób z nietolerancjąNietolerancja laktozy to coraz powszechniejsze schorzenie. Szacuje się, że może dotyczyć nawet 25 procent społeczeń
Informacja prasowa3 listopada 2016Śniadanie Daje Moc – przez całe życie!Aż 95% matek dostrzega wpływ pełnowartościowych posiłków na przyszłość ich dzieci – tak wynika z badania „Zdrowe żywienie a przyszłoś�
Wegetariański sposób odżywiania jest coraz bardziej popularny, a na dietę eliminującą mięso przechodzą osoby w każdym wieku. Zwolenników diety roślinnej nie brakuje także wśród rodziców, którzy wegetariańskie zasady w
Jaki posiłek do tornistra? Odpowiednia dieta to sposób na trudności w szkole!Powrót do szkoły po wakacyjnej przerwie to dla uczniów powrót do wzmożonego wysiłku umysłowego związanego z koncentracją i zapamiętywaniem. Dlat
Szczecin, 15 października 2020 r.36 kilogramów chleba zjada rocznie statystyczny Polak: jak wybrać ten najzdrowszy? Dokładnie 35,8 kg pieczywa w ciągu 12 miesięcy spożywa przeciętny Polak – wynika z danych Głównego Ur
Informacja prasowa lipiec 2018r., WarszawaRowerowy dyskomfort kobietSport to zdrowie, a lato sprzyja podejmowaniu różnego rodzaju inicjatyw; możemy wybrać się na przejażdżkę rowerem, pływać w basenie czy sprób
Twoja przyjaciółka, siostra czy bratowa będą niedługo rodzić? A może jesteś zaproszona do świeżo upieczonej mamy i zastanawiasz się, co jej sprawić? Z prezentami dla mam jest o tyle trudno, że bez konsultacji z samą zaint
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek