Informacja prasowaWarszawa, 11 grudnia 2017 r.Trening zimą? Sprawdź, dlaczego warto uwzględnić w diecie ziemniaki uprawiając sportNa zdrową sylwetkę trzeba pracować cały rok, trenując regularnie. Łatwo jest o to w czasie
Kolekcja Agnieszki OsieckiejTej jesieni coroczny Konkurs Wokalny „Pamiętajmy o Osieckiej” poprzedziła premiera kolekcji, inspirowanej twórczością poetki. Z okazji 80. rocznicy urodzin artystki, która była szczególnie uważ
Zmęczenie, spadek wydajności, blada cera? To mogą być skutki niedoboru żelaza! Żelazo w jeden z ważniejszych pierwiastków mineralnych, niezbędnych nam do życia. W naszym organizmie nie jest wolnym strzelcem, lecz łączy się
Informacja prasowaWarszawa, 4 marca 2019 r.Świętuj Dzień Kobiet z Sugarfree! W Sugarfree Dzień Kobiet świętujemy już 6 marca! Tego dnia, w sklepach stacjonarnych marki na klientki czekać będzie moc atrakcji – piękne kwia
Informacja prasowaPoznań, 5 marca 2018 r.Czym jest niestrawność? To nieprzyjemny stan, któremu towarzyszy ból brzucha lub uczucie pełności po posiłku. Objawy, które mogą występować przy tej dolegliwości to także wzdęci
Warszawa, 7.05.2018 r.Karmienie to nie problem!Bezpłatne konsultacje laktacyjne dla młodych mam już 11 maja w KrakowieTrwa ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ra
Deser ryżowy z mango Przepis poleca Robert Muzyczka, szef kuchni Dworu Korona Karkonoszy!Składniki:– Ryż 1 szklanka– Mango pokrojone w kostkę
Warszawa, 19 października 2017 Rozstępy – nieestetyczny problem nastolatek, kobiet w ciąży i nie tylkoZaburzenia gospodarki hormonalnej, częste zmiany diet, szybki przyrost wagi oraz nieregularne kontrolowanie stanu kondycj
Zamiast zabawek podaruj dziecku swoją uwagę – czy poświęcamy jej wystarczająco dużo?Nic tak nie cieszy dzieci jak wspólna zabawa z rodzicami. Jako rodzice, odpowiedzmy sobie jednak na pytanie: ile razy zdarzyło się, że nas
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek