Warszawa, 28 czerwca 2017Wakacyjny kłopot – infekcje dróg moczowych!Dbasz o zdrowie? PrzeTESTUJ ten test!Lato – czas wakacji i upragnionego urlopu na łonie natury. Udanego wypoczynku nie powinny tym bardziej zepsuć kłopoty
Oksytocyna – najważniejszy hormon w ciążyOksytocyna inaczej nazywana jest hormonem szczęścia, ponieważ to ona odpowiada za stan euforii i zakochania. To dzięki niej czujemy przywiązanie oraz potrzebę bliskości z drugą
Informacja prasowa3 listopada 2016Śniadanie Daje Moc – przez całe życie!Aż 95% matek dostrzega wpływ pełnowartościowych posiłków na przyszłość ich dzieci – tak wynika z badania „Zdrowe żywienie a przyszłoś�
Informacja prasowaGrajewo, 10 września 2020We wrześniu warto zadbać o wzmocnienie odporności organizmu by łatwiej mógł walczyć z przeziębieniem i grypą. Jakie działania możemy podjąć, aby w naturalny sposób wspomóc or
Warszawa, 28 lutego 2020 r.Informacja prasowa1 marca Światowym Dniem Walki z OtyłościąDzień walki z otyłościąRosnącym zagrożeniem dla ludzkiego zdrowia jest coraz częściej występująca otyłość. Z danych Światowej O
Warszawa, 20 czerwca 2018r. Mamą być, czyli jak zadbać o ciało po ciążyCiąża i macierzyństwo to wyjątkowy czas. Mimo tego wielu kobietom nadal kojarzy się z rozstępami, dodatkową ilością tkanki tł
Do kiedy dziecko karmi się mlekiem?W życiu każdego malucha przychodzi czas, kiedy żegna się on z jedzeniem, które towarzyszyło mu od pierwszych chwil życia: mleko stopniowo zastępowane jest przez „dorosłe” posiłki, a do
5 edycja Surowego Życia21-22 września w Warszawie odbędzie się 5 edycja Surowego Życia, czyli największego witariańskiego wydarzenia w Europie. Wykłady, ćwiczenia czy występy przeznaczone są dla osób, które nie chcą lecz
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek