Dziecko LIFESTYLE

Centrum handlowe bez „sezonu ogórkowego”

Centrum handlowe bez „sezonu ogórkowego”
W wakacje galerie handlowe przyciągają nie tylko wyprzedażami, które skłaniają do dłuższych i częstszych wizyt, ale również ofertą rozrywkową, dzięki której dzieci i młodzież mogą ciekawiej spędzić lato w

Data publikacji: 2019-07-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Centrum handlowe bez „sezonu ogórkowego”
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE

W wakacje galerie handlowe przyciągają nie tylko wyprzedażami, które skłaniają do dłuższych i częstszych wizyt, ale również ofertą rozrywkową, dzięki której dzieci i młodzież mogą ciekawiej spędzić lato w mieście.

Centrum handlowe bez „sezonu ogórkowego” Dziecko, LIFESTYLE - W wakacje galerie handlowe przyciągają nie tylko wyprzedażami, które skłaniają do dłuższych i częstszych wizyt, ale również ofertą rozrywkową, dzięki której dzieci i młodzież mogą ciekawiej spędzić lato w mieście.

Latem centra handlowe przyciągają przede wszystkim wyprzedażami, które trwają aż do końca sierpnia, kiedy to w sklepach pojawiają się pierwsze, jesienne kolekcje. Przeceny to najlepsza okazja, aby jeszcze przed urlopem uzupełnić walizkę lub dokonać zmian w swojej szafie.

– Sklepy z tygodnia na tydzień nie tylko powiększają ofertę przecenionych rzeczy, ale również zwiększają rabaty, co wpływa na częstotliwość i długość odwiedzin Blue City. Zniżki obejmują sklepy z ubraniami i butami, akcesoriami modowymi, a także biżuterią, kosmetykami czy zabawkami – informuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu CH Blue City.

Do Blue City warto również przyjść po oryginalne produkty spożywcze m.in. z Podhala, Podlasia, Warmii i Mazur oraz Lubelszczyzny. Od 17 do 20 lipca oraz od 21 do 25 sierpnia, odbywać się tu będzie Jarmark Produktów Regionalnych. Nie trzeba więc wyjeżdżać z Warszawy, żeby zaopatrzyć się w miody prosto z przydomowych mazurskich pasiek, sery Korycińskie i góralskie, piróg biłgorajski, wędzone prawdziwym dymem wędliny z Podlasia i wiele innych smakołyków.

Unikalna rozrywka  

Odwiedzanie centrów handlowych latem zależy jednak już nie tylko od wyprzedaży, ale również od bogatej i unikalnej oferty rozrywkowej. W Blue City przestrzeń wypełniona miejscami rozrywki oraz kawiarniami i restauracjami zajmuje obecnie już 25 proc. powierzchni.

– Blue City to nie tylko centrum handlowe, ale również centrum rozrywki. W ciągu ostatniego roku otworzyliśmy m.in. nowoczesne kino, klub fitness, park rozrywki TEPfactor czy powiększoną i wzbogaconą o nowe atrakcję salę zabaw Inca Play. To właśnie dobra, przyjazna rodzinom, kompleksowa oferta decyduje o wyborze centrum zwłaszcza podczas wakacji, kiedy rodzice muszą zagospodarować czas dzieciom  – twierdzi Krzysztof Sajnóg.

A to już wiesz?  W ten sposób przetrwasz wizytę z dzieckiem w restauracji

TEPfactor w Blue City to jedyna taka atrakcja w Polsce (jest jeszcze w Czechach i Dubaju). Polega na sprostaniu różnym wyzwaniom, wykonywaniu zadań sportowych i rozwiązywaniu zagadek. Uczy logicznego myślenia, cierpliwości, współpracy i pracy zespołowej.

W Blue City np. można zagrać w golfa. Interaktywne 18 dołkowe pole golfowe w technologii 3D i UV znajduje się w Time Machine – Zatrzymaj Czas. Zarówno TEPfactor jak i Time Machine – Zatrzymaj Czas, na wakacje przygotowały specjalne ceny biletów.

Warto w Blue City również odwiedzić jedyne w Warszawie kino Helios i obejrzeć firm
w najwyższej jakości obrazu i dźwięku siedząc w wygodnym, szerokim fotelu z regulacją oparcia i podnóżka.

Opieka nad dziećmi

Blue City w letniej ofercie idzie o krok dalej i nie tylko proponuje szereg atrakcji do wspólnego rodzinnego spędzania czasu, ale również wakacyjną opiekę nad dziećmi.

Na półkolonie, czyli pięciodniowe turnusy zaprasza Egurrola Dance Studio, sala zabaw Inca Play i Kraina Futbolu, gdzie dzieci mają zapewnioną całodzienną opiekę, posiłki, ale przede wszystkim ciekawie wypełniony czas. W programie półkolonii są oprócz zajęć edukacyjnych
i rozmaitych warsztatów, zabawy oraz wycieczki do kina czy pobliskiego parku na Szczęśliwicach.

Jak co roku, prawie przez całe wakacje odbywa się w Blue City „Rajdowe Lato w Mieście”, gdzie dzieci i młodzież w wieku od 6 do 18 lat mają okazję bezpłatnie uczyć się jazdy zdalnie sterowanymi modelami samochodów oraz wziąć udział w zawodach.

Idealną letnią atrakcją może być również wypad do restauracji lub kawiarni. W Blue City jest w czym wybierać, ponieważ działa tu ponad 25 lokali gastronomicznych. Niektóre przygotowały na wakacje letnie menu, a także atrakcyjne oferty cenowe.

– Wizyta w centrum handlowym nie musi ograniczać się tylko do zakupów na letnich wyprzedażach. Dzięki ostatnim inwestycjom, Blue City daje klientom możliwość ciekawego zagospodarowania czasu wolnego i wypełnienia go dzieciom podczas wakacji – mówi Krzysztof Sajnóg.

A to już wiesz?  Niezbędnik mamy karmiącej

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Centrum handlowe bez „sezonu ogórkowego” Dziecko, LIFESTYLE - W wakacje galerie handlowe przyciągają nie tylko wyprzedażami, które skłaniają do dłuższych i częstszych wizyt, ale również ofertą rozrywkową, dzięki której dzieci i młodzież mogą ciekawiej spędzić lato w mieście.
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy