BIZNES IT i technologie

MOBIEM stawia na aplikacje

MOBIEM stawia na aplikacje
Agencja marketingu mobilnego MOBIEM cały czas rozwija portfolio aplikacji własnych. W chwili obecnej ma łącznie ponad 250 wyprodukowanych programów, na trzy najpopularniejsze systemy operacyjne. Produkcje MOBIEM w 2016 roku pobrały się w ilości ponad 2,7 miliona, co daje łączny zasięg 8,5 miliona unikalnych użytkowników. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne aplikacje, m.in. Repertuar Kin dla kinomanów oraz fitWoman i fitMan, dla osób zainteresowanych ćwiczeniami

Data publikacji: 2017-02-23, 11:55
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MOBIEM stawia na aplikacje
Kategoria: BIZNES, IT i technologie,

Agencja marketingu mobilnego MOBIEM cały czas rozwija portfolio aplikacji własnych. W chwili obecnej ma łącznie ponad 250 wyprodukowanych programów, na trzy najpopularniejsze systemy operacyjne. Produkcje MOBIEM w 2016 roku pobrały się w ilości ponad 2,7 miliona, co daje łączny zasięg 8,5 miliona unikalnych użytkowników. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne aplikacje, m.in. Repertuar Kin dla kinomanów oraz fitWoman i fitMan, dla osób zainteresowanych ćwiczeniami personalnymi.

Agencja marketingu mobilnego MOBIEM cały czas rozwija portfolio aplikacji własnych. W chwili obecnej ma łącznie ponad 250 wyprodukowanych programów, na trzy najpopularniejsze systemy operacyjne. Produkcje MOBIEM w 2016 roku pobrały się w ilości ponad 2,7 miliona, co daje łączny zasięg 8,5 miliona unikalnych użytkowników. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne aplikacje, m.in. Repertuar Kin dla kinomanów oraz fitWoman i fitMan, dla osób zainteresowanych ćwiczeniami personalnymi.

Działania MOBIEM skupiają się również na dostarczaniu nowego kontentu oraz aktualizowaniu informacji, które znajdują się w dotychczasowych publikacjach, takich jak Transportoid, Pierwsza Pomoc-First Aid, Dieta PL, My Pregnancy – Moja Ciąża. Każda z 250 aplikacji z portfolio firmy znajduje się w sieci reklamy mobilnej premium MOBISKY – platformie bazującej na nowoczesnych technologiach i oferującej rozwiązania od standardowych displayowych po zaawansowane formaty Rich Media. W 2016 roku firma wprowadziła na rynek platformę MOBEACON, która umożliwia prowadzenie innowacyjnych kampanii z użyciem beaconów rozmieszczonych w wybranych punktach w Polsce i na świecie. Platforma pozwala na przetwarzanie danych o konsumentach, wykorzystywanych następnie do komunikacji online, w celu dostarczenia klientom personalizowanych komunikatów marketingowych.

Kolejne nowości od MOBIEM

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów aplikacji, firma MOBIEM wypuściła na rynek kolejne produkcje w topowych kategoriach, tzn.: health & fitness oraz rozrywka. Wszystkie projekty są autorskimi pomysłami agencji tworzonymi zgodnie z najnowszymi trendami projektowania doświadczeń użytkowników.

A to już wiesz?  Chiny odzyskały już 3/4 swojego potencjału gospodarczego

fitWoman i fitMan – dla tych, którzy chcą znaleźć mobilny trening personalny

Obie aplikacje są skierowane do osób dbających o kondycję fizyczną i przygotowane przy współpracy z doświadczonymi trenerami personalnymi. Instrukcje dotyczące poszczególnych ćwiczeń zostały dokładnie opisane i zobrazowane, tak aby ułatwić poprawne wykonywanie kolejnych zadań.

fitWoman to aplikacja z treningiem siłowym, wykorzystującym masę własnego ciała oraz ciężarów, przygotowanym specjalnie z myślą o aktywnych kobietach. Użytkowniczki w zasięgu ręki mają mobilnego asystenta, oferującego uniwersalny zestaw ćwiczeń na poszczególne partie mięśni.

fitMan natomiast to aplikacja stworzona z myślą o mężczyznach, którzy marzą o zdrowej sylwetce i nie mają możliwości korzystania z pomocy profesjonalnego trenera personalnego. Plan ćwiczeń zawiera elementy popularnego treningu siłowo-kulturystycznego.

Każdy użytkownik aplikacji fitMan lub fitWoman może ustalić indywidualny kalendarz ćwiczeń, dobierając odpowiednią godzinę treningu, dopasowaną do harmonogramu swojego dnia. Programy fitMan i fitWoman wymuszają regularność w treningach, która jest tak ważna w osiągnięciu zamierzonych efektów. Główną zaletą obydwu aplikacji jest to, że można ich używać na siłowni, w domu czy w parku – do ćwiczeń potrzeba tylko podstawowego sprzętu.

FitMan
Android: https://goo.gl/4vm4Gb
iOS: https://goo.gl/czRd0P
 

FitWoman
iOS: https://goo.gl/RzGBI5
Android: https://goo.gl/BMGGGk

 

Repertuar kin – dla kinomanów

Ta aplikacja mobilna dostarcza najdokładniejszych i codziennie aktualizowanych informacji o repertuarze prawie 400 kin w ponad 200 miastach w całej Polsce. Repertuar kin przeznaczony jest dla kinomanów, którzy w jednym miejscu mają dostęp do repertuaru dużych multipleksów, kin sieciowych oraz studyjnych. Użytkownicy mogą przeczytać rozbudowane opisy każdego filmu, poznać ilość gwiazdek przyznanych produkcjom przez serwis Filmweb oraz IMDb, a także dyskutować ze znajomymi oraz innymi kinomanami na Forum aplikacji. 

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mobiem.android.movieshowtimes

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/repertuar-kin/id1151811375?ls=1&mt=8

 

Photo editor – dla fanów fotografii

Dzięki tej aplikacji każde zdjęcie może stać się w bardzo szybki sposób dziełem sztuki. Jest to edytor zdjęć oraz niezastąpione narzędzie do rysowania i tworzenia kolaży. Użytkownicy mają do wykorzystania: naklejki obrazkowe oraz napisy, emotikony, tła, szablony kolaży oraz filtry. Aplikacja Photo Editor to doskonała zabawa dla każdego, która umożliwia dzielenie się wspomnieniami z innymi w mediach społecznościowych.

A to już wiesz?  Centra handlowe odbudowują frekwencję po kolejnym otwarciu. W sklepach jest 70–80 proc. klientów w porównaniu do czasów sprzed pandemii

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=photo.editor.edytor.zdjec

iOS: https://itunes.apple.com/pl/app/photo-editor-selfie/id1186764535?l=pl&mt=8

 

W związku z tym, że zainteresowanie reklamą mobilną stale rośnie, a użytkownicy nadal poszukują nowych aplikacji, które będą dostarczały ciekawych i aktualnych informacji na interesujące ich tematy, przedstawiciele MOBIEM potwierdzają, że pracują nad następnymi publikacjami. W 2017 roku zostaną wydane kolejne użytkowe i rozrywkowe programy mobilne, których pomysłodawcą i realizatorem jest agencja.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
MOBIEM stawia na aplikacje BIZNES, IT i technologie - Agencja marketingu mobilnego MOBIEM cały czas rozwija portfolio aplikacji własnych. W chwili obecnej ma łącznie ponad 250 wyprodukowanych programów, na trzy najpopularniejsze systemy operacyjne. Produkcje MOBIEM w 2016 roku pobrały się w ilości ponad 2,7 miliona, co daje łączny zasięg 8,5 miliona unikalnych użytkowników. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne aplikacje, m.in. Repertuar Kin dla kinomanów oraz fitWoman i fitMan, dla osób zainteresowanych ćwiczeniami personalnymi.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy