Kilka faktów o błonniku.Autor: Adam Adamski, Mistrz Polski w kulturystyce i właściciel firmy cateringowej Fit MalinaBłonnik jest istotnym składnikiem diety. Jest naturalnie występującą substancją, częścią ścian komórek
Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
Informacja prasowa: Sedar S.A.Grudzień 2017Kurczak w diecie przyszłej mamyOkres ciąży oraz karmienia to dla każdej kobiety wyjątkowy czas, w trakcie którego zwracamy szczególną uwagę na odpowiednią dietę. To, w jaki spos
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2017 r.Ziemniaki, lubiane przez 80% Polaków, często goszczą na polskich stołach. Z badań zrealizowanych na potrzeby kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz” wynika, ż
Badanie genów metabolizmu i otyłości cz.1Osoby mające dolegliwości związane z trawieniem czy metabolizmem, które uniemożliwiają odchudzanie, wykonać powinny badania genetyczne. Dotyczą one genów związanych m.in. z metabol
Warszawa, 08 października 2015Co Polki wiedzą o płodności?Problemy z zajściem w ciążę nie zawsze są skutkiem niepłodności. Często natomiast wynikają z niewiedzy na temat własnej fizjologii.
Kiedy problemem są opadające powieki Opadające powieki to problem nie tylko estetyczny, ale i zdrowotny. Ptoza, bo tak inaczej nazywamy tą przypadłość, dotyka głównie osoby starsze, choć nie tylko. O tym, skąd się bierze,
Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�
1/3 Polaków odżywia się zdrowiej w wakacjePrawie co trzeci Polak w wakacje odżywia się bardziej zdrowo niż przez pozostałą część roku – wynika z badania przeprowadzonego przez markę produktów żywności funkcjonalnej Op
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek