Pogoda za oknem aż krzyczy, aby wyjść i spędzić czas na świeżym powietrzu. Wielu z nas robi to aktywnie – biegając, jeżdżąc na rowerze, grając w siatkówkę czy koszykówkę. Niektórzy z pewnością korzystają także z
Warszawa, 26 października 2017Okres jesienno-zimowy to prawdziwy sprawdzian dla kobiecego wyglądu. Niskie temperatury i zimny wiatr wraz z nieodpowiednią pielęgnacją wrażliwej skóry okolic oczu, ust, szyi i dłoni mogą pro
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 24 lutego 2020 r.Brak popędu seksualnego – gdzie należy szukać pomocy?Zaburzenia popędu seksualnego to jedna z najczęstszych dolegliwości zgłaszanych przez pacjentów w gabinecie specjalisty. Wed
Detoks bez tajemnic. Czy nasz organizm potrzebuje oczyszczenia?Wielkimi krokami zbliża się długo wyczekiwany okres urlopowy. To czas wyzwań i postanowień – pozytywnie naładowani słonecznymi promieniami, chcemy wprowadzić w n
Dietetycy zapraszają dzieci i rodziców do ogrodów Kancelarii PremieraDoświadczeni dietetycy z Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej (NCEZ) zapraszają na niedzielę 3 czerwca – z okazji Dnia Dziecka – do wspólnej zabawy or
Informacja prasowaWarszawa, 19 października 2016Wspomnienie lata. Mango i ananas bakaliowy duet w Twojej kuchniDojrzewające w ciepłym tajskim słońcu, złocisto-żółte, egzotyczne owoce mango i ananasa, są doskonałą propoz
Cukier w diecie sportowca: jak radzić sobie z zapotrzebowaniem na słodycze, by pozostać fit i nie obrosnąć tkanką tłuszczową?Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić
Warszawa, kwiecień 2018 r.już 4 maja w ŁodziRuszyła ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ramach projektu, młode mamy mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji
Szczecin, 6 listopada 2020 8 listopada przypada Dzień Śniadania – dlaczego warto je jeść – szczególnie teraz? Aż 83 proc. Polaków zaczyna dzień od śniadania, a 75% na pierwszy posiłek w ciągu dnia wybiera kanapki .
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek