Informacja prasowaZduńska Wola, 21 października 2016Gatta i Czesław Mozil uwiodą kobiety tej jesieni –relacja z premiery filmu „Szkoła uwodzenia Czesława M.”20 października w kinie Cinema City Sadyba w Warszawie odbył
Informacja prasowaWarszawa, 28 października 2020 r.Ziemniaczanym szlakiem przez Peru i kraje EuropyZanim ziemniak zdobył nasze podniebienia, przebył bardzo długą drogę z Ameryki Południowej. Za jego ojczyznę uznawane jest ma
INFORMACJA PRASOWA,Warszawa, 1 marca 2018 rokuSzczęśliwy rodzic przyzna, że dziecko to największy skarb. Choć na jego przyjście przygotowujemy się aż dziewięć miesięcy, ilość zmian, które pojawiają się po narodzinach
Cukier. Największy wróg jelit.Autor: Adam Adamski – Mistrz Polski w kulturystyce. Twórca jednego z pierwszych cateringów dietetycznych w Polsce – Fit Malina.Na każdym kroku słyszymy, że cukier jest zły. Nie ma chy
WADOOWICE, 31.01.2020 r.10 porad jak wytrwać w postanowieniach noworocznych – zbilansowana dieta i aktywność fizycznaZ początkiem każdego roku podejmujemy szereg nowych postanowień. Najczęściej dotyczą one zdrowszej diety,
Informacja prasowa lipiec 2018r., WarszawaRowerowy dyskomfort kobietSport to zdrowie, a lato sprzyja podejmowaniu różnego rodzaju inicjatyw; możemy wybrać się na przejażdżkę rowerem, pływać w basenie czy sprób
22-02-2018 | 08:20 | PolskaRusza pierwszy w Polsce kurs, który pozwala zbudować umiejętności niezbędne do pełnoetatowej pracy zdalnej w obszarze wsparcia administracyjno-marketingowego firm. Wirtualna asystentka otwiera możliwo
Informacja prasowa Warszawa, 22.11.2016 r.Pieczywo mrożone – fakty i mityNa temat pieczywa mrożonego krąży wiele nieprawdziwych opinii. W większości przypadków łatwo je odkłamać, bo są dalekie od prawdy.
Informacja prasowa Wrocław, 24.10.2016Zimny jesienny wieczór? Lubię to!Coraz wcześniej robi się ciemno, a na dworze panuje aura delikatnie mówiąc nieprzyjazna – pierwsze przymrozki, wiatr i deszcz. Czy oznacza to, że
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek