Warszawa, kwiecień 2018 r.już 4 maja w ŁodziRuszyła ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ramach projektu, młode mamy mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji
Informacja prasowaWarszawa, 26.06.2019 r.Zostań swoją szefową! 7 powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobietPraca na etacie daje stabilność finansową, ale nie wszyscy potr
Zalecane pozycje w trakcie poroduI okres porodu – rozwieranie się szyjki macicyTo ułatwi wstawianie się główki i pomoże zmniejszyć bólSpacer, kręcenie biodrami, taniec.Podskakiwanie, kołysanie się na piłce.Opi
Informacja prasowa3 listopada 2016Śniadanie Daje Moc – przez całe życie!Aż 95% matek dostrzega wpływ pełnowartościowych posiłków na przyszłość ich dzieci – tak wynika z badania „Zdrowe żywienie a przyszłoś�
Przepisy na dania z kaszą w roli głównej od Mai Sobczak, autorki bloga „Qmam kasze”, ambasadorki kampanii „Lubię kaszę”Pęczak i smażona rzodkiewka na maśle szałwiowymSkładniki:1/2 szklanki pęczaku2 łyżki mas
Łódź, 11 stycznia 2018Informacja prasowaStosowanie zbilansowanej diety i hektolitry potu wylewane na siłowni w niezwykle korzystny sposób wpływają na nasze ciało. Ważne jednak, żeby wszystko robić z głową. Zbyt dra
Kiedy problemem są opadające powieki Opadające powieki to problem nie tylko estetyczny, ale i zdrowotny. Ptoza, bo tak inaczej nazywamy tą przypadłość, dotyka głównie osoby starsze, choć nie tylko. O tym, skąd się bierze,
Pogoda za oknem aż krzyczy, aby wyjść i spędzić czas na świeżym powietrzu. Wielu z nas robi to aktywnie – biegając, jeżdżąc na rowerze, grając w siatkówkę czy koszykówkę. Niektórzy z pewnością korzystają także z
Wady rozwojowe które lekarz może rozpoznać, obejmują:anomalie chromosomowe, zwłaszcza zespół Downawady układu kostnego, jak wrodzona łamliwość kościzakażenia płodu jak opryszczka lub różyczkawady ośrodkowego uk�
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek