Ciesz się pięknym brzuchem po ciąży!Niektóre kobiety mają to szczęście, że po ciąży nie tylko brzuch, ale cała sylwetka wraca do poprzedniej kondycji. Dodatkowe kilogramy znikają, nie ma śladu po rozstępach, skóra nada
Informacja prasowa Dziś leczymy nią nie tylko nowotwory, ale też choroby neurologiczne dzieci i dorosłychDokładnie 8 października 1988 r., czyli równo 30 lat temu, prof. Eliane Gluckman wraz ze swoim zespołem dokonała p
INFORMACJA PRASOWA29 listopada 2018 r., WarszawaNarodziny dziecka to powód do radości dla całej rodziny. Szczególnej troski od swoich najbliższych wymagają maleństwa urodzone po 22. tygodniu życia. Przedwczesne przyjście na
Materiał prasowyBeztroska miłość wcale nie taka beztroska. Ważne problemy intymne kobiet!Dreszczyk emocji, mocniejsze uderzenia serca, motyle w brzuchu…zapewne każda z nas przeżyła choć raz w życiu stan zakochania. Ta „
Upalne lato może okazać się dla małego dziecka bardziej uciążliwe, niż sroga zima. Wystawione na wysokie temperatury ciało malca nie potrafi poradzić sobie z wysoką temperaturą, gdyż jego system termoregulacji nie jest jesz
Informacja prasowa Warszawa/Brześć Kujawski, 26.04.2018 r.Codzienne obowiązki, stres i brak czasu przyczyniają się do tego, że nasze zimowe, dodatkowe kilog
Zmęczenie, spadek wydajności, blada cera? To mogą być skutki niedoboru żelaza! Żelazo w jeden z ważniejszych pierwiastków mineralnych, niezbędnych nam do życia. W naszym organizmie nie jest wolnym strzelcem, lecz łączy się
Informacja prasowa Wrocław, 24.10.2016Zimny jesienny wieczór? Lubię to!Coraz wcześniej robi się ciemno, a na dworze panuje aura delikatnie mówiąc nieprzyjazna – pierwsze przymrozki, wiatr i deszcz. Czy oznacza to, że
Informacja prasowaŚwiatowy Dzień Krwi Pępowinowej: Polska świętuje go w tym roku wyjątkowo uroczyściei chwali się osiągnięciami na światowym poziomie15 listopada obchodzony jest World Cord Blood Day czyli Światowy Dzie�
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek