Informacja prasowa Dziś leczymy nią nie tylko nowotwory, ale też choroby neurologiczne dzieci i dorosłychDokładnie 8 października 1988 r., czyli równo 30 lat temu, prof. Eliane Gluckman wraz ze swoim zespołem dokonała p
Letnia aura uciążliwa dla najmłodszychWakacje w ciepłych krajach? Urlop w górach czy nad polskim morzem? A może codzienny spacer lub zabawa na świeżym powietrzu? Bez względu na to gdzie spędzamy czas, upalna letnia aura, pe�
Znajdź spokój brzuchaWarszawa, Polska – 05.10.2016 r. – Współczesna kobieta musi sprostać wielu wyzwaniom. Nadmiar obowiązków często powoduje stres, który jest jedną z najczęściej wymienianych przez Polaków przyc
Informacja prasowa, 27.03.2018Jak przeżyć Wielkanoc i nie utyćŚwięta wielkanocne, jak każde polskie, tradycyjne święta to przede wszystkim góry pysznego, ale również kalorycznego jedzenia. Jaja w majonezie, tłuste mięsa,
Te produkty pomogą utrzymać formę po sezonie letnimW okresie letnim zwykle podejmujemy więcej spontanicznych aktywności fizycznych, zwłaszcza na świeżym powietrzu takich, jak jazda na rowerze, jogging, pływanie czy wiosłowan
Komentarz ekspertaPoznań, 14 września 2016Zdrowe jelita = bezpieczna ciąża – daj swojemu dziecku dobry startNajnowsze badania i obserwacje pokazują, że mikroflora ciężarnej może wpływać na dziecko jeszcze przed narodzin
Smukła sylwetka to marzenie wielu z nas. Wielogodzinne ćwiczenia, restrykcyjna dieta, a efektów dalej nie widać? Poznaj 3 kroki, które pomogą Ci uzyskać efekt płaskiego brzucha!Osiągnięcie wymarzonej figury ma wpływ nie tyl
Informacja prasowa Warszawa, 21.06.2018 r.Są kobiety, na które zwraca się uwagę, nie umiejąc podać konkretnego powodu. Na ulicy o
Codzienność potrafi przyprawić nas o ból głowy. Życie w ciągłym biegu, problemy w pracy i goniące terminy powodują permanentny stres, który negatywnie odciska się nie tylko na naszej produktywności, ale i na życiu prywatn
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek