Warszawa, dn. 16 listopada 2017 r. Już 17 listopada Światowy Dzień Wcześniaka! #SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasyCelebrując Światowy Dzień Wcześniaka marka Pampers rozpoczęła społeczną kampanię #Sił
Poznań, 8 stycznia 2019 r.Klinika Bocian przejmuje ośrodek leczenia niepłodności IVITA Sieć Klinik Leczenia Niepłodności, Ginekologii i Położnictwa „Bocian” sfinalizowała przejęcie 100 proc. udziałów w Klinice IVITA.
materiał prasowy05.11.2020 r.Coś więcej niż kobiece tatuaże.Subtelne wzory, które symbolizują siłę i odwagęNiemal zawsze niosą za sobą jakąś historię. Spory ładunek emocjonalny zamknięty często w kilku czarnych li
Potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z bezpłatnych rozmów z psychoterapeutąOd 24 września działa bezpłatna infolinia wsparcia dla pełnoletnich kobiet, które znajdują się w trudnym życiowo momencie i potrzebują rozmowy ze spec
Warszawa, 17.10.2016 r.INFORMACJA PRASOWA5 SPOSOBÓW NA JESIENNĄ CHANDRĘChoć jesień potrafi zachwycać całą gamą kolorów i barw, dla naszego organizmu to jeden z najtrudniejszych okresów w roku. Mniej światła, coraz krót
SUPERFOOD DLA NIEMOWLAKÓW Jest lekkostrawny, nie trzeba go przygotowywać, nie trzeba za niego płacić. Zawiera białka, tłuszcze, węglowodany i wszystkie inne potrzebne składniki odżywcze w idealnych proporcjach. O jakim super
Ciąża u kobiet z padaczką. 5 faktów, o których powinniście wiedziećWokół padaczki narosło wiele mitów. Jednym z nich jest ten dotyczący macierzyństwa. Wbrew powszechnie panującym przekonaniom, ciąża u pacjentek zmagaj�
Idzie jesień. O co zadbać w diecie przed srogą zimą. O odpowiedź poprosiliśmy Adama Adamskiego, ikonę polskiej kulturystyki, właściciela cateringu dietetycznego Fit MalinaAutor: Adam Adamski, mistrz polski w kulturystyce i w�
1/3 Polaków odżywia się zdrowiej w wakacjePrawie co trzeci Polak w wakacje odżywia się bardziej zdrowo niż przez pozostałą część roku – wynika z badania przeprowadzonego przez markę produktów żywności funkcjonalnej Op
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek