Dziecko LIFESTYLE

Ikano Bank przekazał małym pacjentom prawie 500 pluszaków

Ikano Bank przekazał małym pacjentom prawie 500 pluszaków
Ikano Bank dołączył do zbiórki pluszaków, którą zorganizowały sklepy IKEA w Poznaniu i Bydgoszczy w ramach międzynarodowej kampanii społecznej „Zabawa to poważna

Data publikacji: 2019-02-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ikano Bank przekazał małym pacjentom prawie 500 pluszaków
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE

Ikano Bank dołączył do zbiórki pluszaków, którą zorganizowały sklepy IKEA w Poznaniu i Bydgoszczy w ramach międzynarodowej kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”.

Ikano Bank przekazał małym pacjentom prawie 500 pluszaków Dziecko, LIFESTYLE - Ikano Bank dołączył do zbiórki pluszaków, którą zorganizowały sklepy IKEA w Poznaniu i Bydgoszczy w ramach międzynarodowej kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”.

Ikano Bank dołączył do zbiórki pluszaków, którą zorganizowały sklepy IKEA w Poznaniu i Bydgoszczy w ramach międzynarodowej kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”. W połowie stycznia 2019 roku zebrane maskotki, w tym 487 od Ikano Banku, trafiły na oddziały dziecięce do czterech szpitali w Poznaniu oraz do Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy.

 

Od ośmiu lat polski oddział Ikano Banku organizuje akcję „Pluszaki za kartki świąteczne”. Polega ona na wysyłaniu życzeń świątecznych do partnerów biznesowych za pomocą e-maila, a nie na tradycyjnych kartkach papierowych. Wynika to z proekologicznej postawy, a zaoszczędzone w ten sposób pieniądze są przeznaczane na zakup maskotek dla dzieci chorych lub poszkodowanych w wypadkach. Ikano Bank wierzy, że pluszowi przyjaciele pozytywnie wpływają na małych pacjentów w szpitalach, skutecznie odwracając uwagę od bólu i strachu. Co roku pluszaki trafiają na zbiórki zabawek organizowane przez sklepy IKEA.

 

W tym roku polski oddział Ikano Banku kupił 300 uśmiechniętych miśków Fabler Björn dla najmłodszych pacjentów czterech poznańskich szpitali oraz 187 różnych pluszaków dla dzieci z Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy. Maskotki w połowie stycznia zostały przekazane maluchom razem z zabawkami zebranymi przez sklepy IKEA w Poznaniu i Bydgoszczy w ramach kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”. Inicjatywa ta ma na celu wspieranie prawa wszystkich dzieci do zabawy, a tym samym uczenia się oraz rozwoju emocjonalnego i społecznego.

 

– Jesteśmy zaangażowani we wspieranie kampanii „Zabawa to poważna sprawa” od początku naszej działalności w Polsce. Co roku jesteśmy zafascynowani tym, jak nasze skromne działania mogą dać ogromną satysfakcję, bo widok uśmiechniętych buziek dzieciaków obdarowanych pluszakami z duszą jest bezcenny i pozostaje na długo w naszej pamięci – mówi Sylwester Pedowicz, Dyrektor Oddziału Ikano Banku w Polsce.

A to już wiesz?  Sprzątanie nie musi być dla dziecka karą

 

Więcej informacji o Ikano Banku znajdziesz na stronie www.ikanobank.pl.

 

Ikano Bank to szwedzki bank działający w 8 krajach. Należy do Grupy Ikano, która do 1988 roku była częścią IKEA. W Polsce działa od 2010 roku pod nazwą Ikano Bank AB (publ) Spółka Akcyjna Oddział w Polsce. Misją Ikano Banku jest ułatwianie codziennego życia wielu ludzi, żeby mogli skupiać się na tym, co naprawdę ważne. Cel ten realizuje poprzez oferowanie prostych i sensownych rozwiązań na uczciwych zasadach. Zgodnie z wizją, jaką jest „Stworzenie możliwości lepszego życia”, wszystkie produkty Ikano Banku wyróżniają się wygodnymi i przejrzystymi warunkami współpracy oraz krótkimi umowami napisanymi w przystępny sposób. Ikano Bank traktuje swoich Klientów po partnersku, stawiając na długoterminową relację i zawsze chętnych do pomocy współpracowników Banku. W niezależnych badaniach osiąga bardzo wysoki poziom lojalności oraz satysfakcji Klienta. Dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.ikanobank.pl.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ikano Bank przekazał małym pacjentom prawie 500 pluszaków Dziecko, LIFESTYLE - Ikano Bank dołączył do zbiórki pluszaków, którą zorganizowały sklepy IKEA w Poznaniu i Bydgoszczy w ramach międzynarodowej kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”.
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy