Dziecko LIFESTYLE

Sukces marki ENDO

Sukces marki ENDO
W sklepie internetowym ENDO właśnie złożono milionowe zamówienie. Intuicyjna i responsywna strona, sprawia, że zakupy zajmują tylko kilka chwil. Co więcej, dzięki specjalnemu systemowi magazynowania, a większość zamówień dociera do klientów już następnego

Data publikacji: 2018-03-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces marki ENDO
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE

W sklepie internetowym ENDO właśnie złożono milionowe zamówienie. Intuicyjna i responsywna strona, sprawia, że zakupy zajmują tylko kilka chwil. Co więcej, dzięki specjalnemu systemowi magazynowania, a większość zamówień dociera do klientów już następnego dnia.

Sukces marki ENDO Dziecko, LIFESTYLE - W sklepie internetowym ENDO właśnie złożono milionowe zamówienie. Intuicyjna i responsywna strona, sprawia, że zakupy zajmują tylko kilka chwil. Co więcej, dzięki specjalnemu systemowi magazynowania, a większość zamówień dociera do klientów już następnego dnia.

W sklepie internetowym ENDO właśnie złożono milionowe zamówienie. Intuicyjna i responsywna strona, sprawia, że zakupy zajmują tylko kilka chwil. Co więcej, dzięki specjalnemu systemowi magazynowania, a większość zamówień dociera do klientów już następnego dnia.

Ubranka ENDO wniosły do polskiej mody dziecięcej nową jakość. Marka stawia na proste kroje i wysokiej jakości materiały, przyjazne dla środowiska. Są szyte z lnu, bawełny i ozdabiane ekologicznymi farbami. Wykonywane z pasją i miłością, stają się czymś więcej niż tylko garderobą, utożsamiane są ze stylem życia, który docenia coraz szersze grono klientów.

Marka działa na polskim rynku od 1991 roku. Produkty ENDO to nie zwyczajne ubranka, a cudowne zjawisko, które bawi i uczy dzięki zabawnym, inteligentnym, często też zadziornym napisom w języku polskim, a od niedawna, także angielskim. Sekretem popularności kolekcji jest współpraca z najzdolniejszymi polskimi artystami, którzy wsparli firmę przy tworzeniu tekstów oraz grafik.

Wyjątkowy design koszulek ENDO został wyróżniony. Znalazły się one wśród 600 najlepiej zaprojektowanych przedmiotów użytkowych w Galerii Wzornictwa Polskiego. Jest ona częścią wystawy stałej Muzeum Narodowego w Warszawie.

Misją ENDO jest wspieranie relacji w wielopokoleniowej rodzinie oraz pomoc rodzicom w wychowaniu najmłodszych na pewnych siebie, asertywnych i odważnych ludzi. Hasła na t-shirtach to forma ekspresji oraz dialogu między dorosłymi a dziećmi.

ENDO to nie tylko ubrania dla najmłodszych. W ofercie sklepu znajdują się również propozycje skierowane do dorosłych z charakterystycznymi dla firmy, zabawnymi hasłami, takimi jak: “Ciacho czy Piernik”, “Jestem na dwóch dietach. Na jednej byłabym głodna”, czy “Silna osobowość”.

A to już wiesz?  Plus size to nie minus w modzie!

Symbolem firmy jest miś ENDO – nieodłączny przyjaciel wszystkich dzieci. To ktoś zupełnie wyjątkowy – zamieszkuje drewnianą szafę pełną miniaturowych przedmiotów. Poza domkiem misie, mają też własne ubranka, które zmieniają się w zależności od sezonu. Dzięki temu mogą nosić te same koszulki, co ich mali właściciele.  

Więcej informacji na: https://endo.pl/

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sukces marki ENDO Dziecko, LIFESTYLE - W sklepie internetowym ENDO właśnie złożono milionowe zamówienie. Intuicyjna i responsywna strona, sprawia, że zakupy zajmują tylko kilka chwil. Co więcej, dzięki specjalnemu systemowi magazynowania, a większość zamówień dociera do klientów już następnego dnia.
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy