INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 28 czerwca 2018Kompleksy to cechy, których w sobie nie lubimy i nie akceptujemy. Pojawiają się wówczas, gdy zbyt duże znaczenie przypisujemy poszczególnym elementom naszego wyglądu czy charakteru lu
Orzechy na poprawę nastroju!Za oknem zimno i szaro? Pokonaj jesienną chandrę! Zrób sobie gorącą herbatę i… sięgnij po kawałek pachnącego ciasta z chrupiącymi orzechami włoskimi, które mają moc uszczęśliwiania! Już
Informacja prasowa Warszawa, 11.06.2019 Płaski brzuch last minute – czy to możliwe?Płaski brzuch w 3, 4 a może
Jedzenie na wynos – czyli przekąski podczas spaceru z dzieckiemO wartości diety dziecka świadczą nie tylko główne posiłki, lecz przede wszystkim to, co trafia do brzuszka małego człowieka pomiędzy nimi. Należy zadbać, a
16.11.2016INFORMACJA PRASOWAChcesz być widoczny na drodze? Noś odblaski z prawej strony!Według danych Komendy Głównej Policji w minionym roku aż 31% ofiar wypadków komunikacyjnych stanowili piesi, tym samym będąc najlicznie
Warszawa, 29 czerwca 2017Kiedy należy rozważyć rehabilitację neurologiczną dziecka? Poradnik dla rodzicówTrudności z zasypianiem, nadmierne lub obniżone napięcie mięśniowe, drżenia kończyn, czy też niepewny sen
18 listopada 2020 r.Informacja prasowaJak zadbać o siebie, spędzając większość czasu w domu?U ponad połowy Polaków podczas pandemii wzrósł poziom stresu , co prawdopodobnie przyczyniło się do pogorszenia nie tylko jakoś
Wrocław, 10.10.2017INFORMACJA PRASOWAMARKA: HOLLEPRODUKT: KASZKA MUSLI PELNOZIARNISTE Z OWOCAMI JUNIOR 100 % BIO od 10. miesiąca życia – 250 gKASZKA MUSLI PELNOZIARNISTE Z OWOCAMI JUNIOR 100 % BIO – wartościowy i pys
Informacja prasowa Dziś leczymy nią nie tylko nowotwory, ale też choroby neurologiczne dzieci i dorosłychDokładnie 8 października 1988 r., czyli równo 30 lat temu, prof. Eliane Gluckman wraz ze swoim zespołem dokonała p
Informacja prasowaWarszawa, 2 listopada 2016 r.Z czym według polskich mam kasza smakuje najlepiej?Gryczana na obiad, kuskus w formie sałatki, a manna na deser. Jak wynika z sondażu przeprowadzonego w ramach 4. edycji kampanii „