Alergia przyczyną migreny?Porada ekspertaPoznań, 13 października 2016Silny ból głowy i objawy, które towarzyszą migrenie skutecznie utrudniają codzienne funkcjonowanie, a czasem nawet najprostsze czynności. Schorzenie to na
Współczesne mamy są specjalistami od żywienia – Wyniki badania „Optymalna dieta Mam”Polki niezmiennie kultywują tradycyjną rolę matki, która samodzielnie dba o posiłki swojej rodziny. Najnowsze wyniki badani
Informacja prasowa Program leczniczy Grupy FamiCord przełomemw wykorzystaniu własnych komórek macierzystychGrupa FamiCord powołuje program leczniczy wykorzystania autologicznych komórek macierzystych z krwi pępowinowej w lecze
22-02-2018 | 08:20 | PolskaRusza pierwszy w Polsce kurs, który pozwala zbudować umiejętności niezbędne do pełnoetatowej pracy zdalnej w obszarze wsparcia administracyjno-marketingowego firm. Wirtualna asystentka otwiera możliwo
Warszawa, 9 czerwca 2016Rośnie liczba pacjentek z zagranicy leczących niepłodność w Klinice BocianKlinika Bocian, jedna z wiodących klinik zajmujących się leczeniem niepłodności w Polsce, w latach 2013-2015 zwiększyła czt
Tłuszcze w diecie senioraTłuszcze są przede wszystkim źródłem energii niezbędnej dla prawidłowego rozwojui funkcjonowania organizmu człowieka. Stanowią jeden z trzech podstawowych składników odżywczych. W nowej piramidzi
Informacja prasowa Warszawa, 12.12.2018 r.Bolący brzuszek u malucha – przyczyny i sposoby na tę dolegliwośćBól brzucha to częst
Ciesz się pięknym brzuchem po ciąży!Niektóre kobiety mają to szczęście, że po ciąży nie tylko brzuch, ale cała sylwetka wraca do poprzedniej kondycji. Dodatkowe kilogramy znikają, nie ma śladu po rozstępach, skóra nada
Badanie genów metabolizmu i otyłości cz.1Osoby mające dolegliwości związane z trawieniem czy metabolizmem, które uniemożliwiają odchudzanie, wykonać powinny badania genetyczne. Dotyczą one genów związanych m.in. z metabol
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek