Informacja prasowaZAPOMNIJ O BÓLU I ZMĘCZENIU! ZAPROŚ PRYWATNEGO ?MASAŻYSTĘ? DO DOMU!BÓL PLECÓW, PRZEWLEKŁE NAPIĘCIE MIĘŚNI, LUB ZANIK LUB POWRACAJĄCE BOLESNE SKÓRCZE MIĘŚNI I STAWÓW? TO CODZIENNOŚĆ WIELU Z NAS. COR
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 5 listopada 2020 r.Fakty i mity nt. operacji plastycznych biustuPlastyka piersi, czyli ich powiększenie, pomniejszenie czy lifting, mają na celu poprawę wyglądu sylwetki oraz samego samopoczucia pacje
Jak nie przytyć jesienią i zimą?Sposoby na zachowanie odpowiedniej sylwetkiJesień i zima to czas, gdy krótkie dni sprawiają, że częściej zostajemy w domu, mniej uważamy na swoją dietę i ograniczamy aktywność fizyczną.
Warszawa, listopad 2020Informacja prasowa DIY SPA – zadbaj o swoje ciało w domowym zaciszuSzaro, ponuro, wietrznie a na dodatek ze społecznymi obostrzeniami i utrudnionym dostępem do fitness clubów, kosmetyczki, a nawet droger
Warszawa, 28 czerwca 2017Wakacyjny kłopot – infekcje dróg moczowych!Dbasz o zdrowie? PrzeTESTUJ ten test!Lato – czas wakacji i upragnionego urlopu na łonie natury. Udanego wypoczynku nie powinny tym bardziej zepsuć kłopoty
7 faktów i mitów o przekąskach, o których nie wiedziałeśWokół przekąsek narosło wiele mitów – kojarzone są ze złymi nawykami żywieniowymi, szkodliwym tłuszczem i spontanicznym, niekoniecznie zdrowym, podjadaniem. Dla
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIAzwiązane z Piramidą Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej dla osób w wieku starszym1. Spożywaj posiłki regularnie (5–6 co 2–3 godziny). Pamiętaj o piciu płynów, co najmniej 2 l dziennie.2. W
Informacja prasowaWarszawa, 31 sierpnia 2016Migdał – doskonałość wprost z natury Orzech, któremu bliżej do moreli niż do orzecha laskowego, uprawiany niemal na wszystkich kontynentach. Jest wykorzystywany jako cenne źród�
Informacja prasowa Warszawa, 21.06.2018 r.Są kobiety, na które zwraca się uwagę, nie umiejąc podać konkretnego powodu. Na ulicy o
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek