Informacja prasowaWarszawa, 28 października 2020 r.Ziemniaczanym szlakiem przez Peru i kraje EuropyZanim ziemniak zdobył nasze podniebienia, przebył bardzo długą drogę z Ameryki Południowej. Za jego ojczyznę uznawane jest ma
Superfoods? A co to takiego? Niesamowity rozwój biotechnologii oraz świadomości konsumenckiej w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat sprawiły, że nigdy nie wiedzieliśmy o żywności i jej wpływie na organizm więcej, niż obec
1/3 Polaków odżywia się zdrowiej w wakacjePrawie co trzeci Polak w wakacje odżywia się bardziej zdrowo niż przez pozostałą część roku – wynika z badania przeprowadzonego przez markę produktów żywności funkcjonalnej Op
Warszawa, 28.09.2015Październik miesiącem bezpłatnych badań nasieniaPrzez cały październik 2015 roku w ramach kampanii „Płodny Polak” młodzi mężczyźni będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań nasienia. Pozwalają
Materiał prasowyBeztroska miłość wcale nie taka beztroska. Ważne problemy intymne kobiet!Dreszczyk emocji, mocniejsze uderzenia serca, motyle w brzuchu…zapewne każda z nas przeżyła choć raz w życiu stan zakochania. Ta „
WARSZAWA, 06.10.2020 r.Fakty i mity o budowaniu odpornościZazwyczaj dopiero jesienna aura za oknem przypomina o konieczności wzmacniania odporności, a przecież jest ona ważna przez cały rok. Niemniej każdy moment jest dobry do
Czy jedzenie naprawdę może poprawiać kondycję mózgu? Nasz mózg pracuje bez wytchnienia. Nawet podczas snu pozostaje aktywny, segregując informacje i tworząc nowe powiązania między neuronami. W momentach dużej aktywności in
Masz w domu niejadka? Wprowadź kilka zmian… w swoim myśleniu– Jedzenie jest fizjologią, tak jak oddychanie, a rodzice robią z tego cyrk. Ustalanie dziecku, ile ma jeść, jest równie absurdalne jak powiedzenie mu, ile ma
Kosmetyki jutra – stwórz swój idealny kremWybranie kremu do twarzy, który będzie dopasowany do potrzeb Twojej skóry nigdy nie było zadaniem łatwym. Pomimo wielu dostępnych marek i ogromnego wyboru jaki dają drogerie, krem k
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek